Bugün kalabalık bir akraba grubu olan yere gittik kızım 3 buçuk yaşında ve kalabalığa alışkın değil haliyle kardeşi de olmadığı için çocuk görünce ne yapacağını şaşırıyor çok yakın akrabamızın bir kızı var oda 1 buçuk yaşında kızım kızını bir anda ittirdi ve yere düştü o anda tam göremedim yeğenim de kızımın yapmadığını söyledi bende kızım yapmamış dedim kızgın ve kinaye bir şekilde bir de gülerek dalga geçer gibi akrabmız da herkes gördü ittirdi kızın dedi çocuğun lafına inanarak bana ittirme deme yani herkes gördü ittirdiğini dedi birde diğer akrabalarımız da vardı herkesin içinde onlarda gördü falan dedi o kadar kötü oldum ki ne diyeceğimi şaşırdım çıktım dışarıya kızımıda alıp ağladım ağladım çok zoruma gitti benim kızım neden böyle yapıyor diye konuştım güzelce ama ne kadar anlayabilir ki konuşssamda. Kızım normalde zarar vermez ama böyle kendinden küçük birini görünce farklı davranıyor ve ne yapacağımı bilemiyorum gerçekten çok üzüldüm daha öncede post açmıştım hatta yine yengemle çocuk yüzünden birbrmze girdik diye bugün böyle birşey olunca kendimi çok kötü hissettim . Ne yapabilirim bilmiyorum ? Birde böyle başkalarından laf yiyince iyice soğuyorum ortamlara girerken hep tedirginim acaba kızım birşey yapıcakmı diye . İki üç tane çocuk görsün sözümü asla dinlemiyor yapma dediğim şeyleri yapıyor içinden çıkamıyorum bu durumun birde başkalarıyla yüz göz olmak cabası .