Emme bizde yoktu ama benim oğlumda baş parmağıyla gösteriyordu herşeyi. Ben işaret parmağını ona hep gosterdim. Mesela kitaplarda bişey gösterdi baş parmakla ben onun işaret parmağını tutup gösterdim öyle öyle bıraktı o baş parmagi. İşaret parmağını kullanio şimdi.