Ela12 Kızlar nasıl korunuyorsun,memnun kalıp kalmadığınız bi olay yaşadınız mı,sipiral ve iğne yaptıranlarınız var mı? Yeni doğum yaptım ve nasıl korunacağımı bilmiyorum,bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz
aysegul_my Ela12 iğne hormonlari bozuyo diyolar spirali kendim takıntiliyım onu tutamam vücudumda bende bilmiyorum ne kullanicaz dogum kontrol hapi desek dünya para her ay 400, 500 tl nerden vercez
Ela12 Sağlık ocağındaki hemşirem seçimi bana bıraktı ve detaylı tam anlamıyla bilgilendirmedi ve kararsız kaldım bende, hangisi iyi tada sağlıklı bilmiyorum geri çekilmenin doğru olmadığını tam koruma sağlamadığına eminim sadece
arven52 Bebeğim 5 aylık 2 gün önce 2 farklı doktora gittim birisi kendi doktorum diğeride devlet hast.doktoru ikiside emzirme sürecinde hap kullanmanın daha iyi olduğunu söyledi kendi doktorumun önerisiyle yazz kullanmaya başladım adetimin ilk günü