Merhabalar oğlum 1 yaşında. Birkaç gün önce ateşlemeye başladı. Diş çıkarıyor. Halsizliği vardı yürümek istemiyordu. Dün fark ettim bir bacağının üzerine basmıyor ağlıyor acıyor sanırım. Bayram tatiline denk geldi özeller açıksa götürücem belki başına gelen vardır diye yazmak istedim.