Bebeğim tehlikeli bi davranış sergilediğinde istemsizce korkup kendime hakim olamayabiliyorum sert bi tonda konuşabiliyorum, oğlum süpürgeyi ağzına sokma (süpürge çalışırken mesela) dedim sana gibi… sonrasında aşırı vicdan azabı yaşıyorum ama o an mesela kırılan camların üzerine üzerine geldiğinde mesela olmaz bir şeyi ağzına attığında yani tehlikeli durumlarda kendime hakim olamıyorum. Var mı bir öneriniz, bu vicdan azabı çok kötü