Busrakocc ben daha önce ayak baş parmağımın tırnağını çektirdim sonraki 10 gün beni hastaneye götürenede de ameliyat edene de ettirene de ana avrat sövdüm 😂 çekerken sadece orayı uyuşturuyorlar acısını hissetmiyorsun ben hiç bakmadım gözümü kapattım ama dokunmaları sesleri duyuyorsun çektirmekte bir şey yok ama sonrası zahmetli yürürken ayağını kıvıramıyorsun ben emekleye emekleye gidiyordum çok kötü zamandı hatırlamak bile istemiyorum 😕😕