nazli96
Benim bebeğimde de aynı durum vardı size kendi tecrübemi aktarayım. Yaklaşık 1 hafta kaka yapmadı karnı şişti gaz çıkardı çok koktu ağlıyordu düzgün uyku uyuyamıyordu bende doktorumla konuştuğumda 1hafta 10 gün yapmaması normal dedi ve ben hem anne sütü hem de formül mama veriyordum doktor günde 2 defa mamanın içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koy öyle ver dedi ve bende denedim bunu aynı zamanda poposuna zeytinyağı sürüyordum ve mamadan 1 saat sonrada çeyrek çay bardağından daha az su veriyordum hepsini doktorum önerdi yaptım. Bir süre iyi geldi fakat sonra yine 1 haftaya çıktı kakası bu sefer sabun denedik kayınvalidem yapalım dedi bende çaresizce tamam dedim ve denedik oğlum çok rahatladı ama o da devamlı yapılamazdı. Eşim araştırma yaptı ve mamadan kaynaklı olduğunu söyledi değirelim dedi bende olur deneyelim dedim ve Aptamil conformil kullanırken Hipp mamaya geçtik gerçekten çok iyi geldi artık düzenli kaka yapıyor