İki oğlum var biri 3 yaşında küçük olan 7 aylık. Ben ilk oğluma zor bebek diyordum asla ikinci çocuk düşünmüyordum öpüp başıma koyayım zor bebek görmemişim. Küçük oğlum sürekli ağlıyor hele 1 aydır iyice arttı komşular kapıya geliyor ne oluyor bu çocuğa diye. Gece uykusu zaten hiç yok sürekli uyanıyor 5 te tamamen kalkıyor güne başlıyor. Yemek yerken ağlar, kucakta ağlar, bebek arabasında ağlar yani hep ağlar. Göz pınarları yara oldu artık ağlamaktan. Doktora götürdüm fizyolojik bir sıkıntısı yok neden bu kadar ağlıyor çözemedim. 3 aylıkken ise geri döndüm ondan sebeb mi artık başka neden bulamıyorum. İşede 1bucukta evden çıkıyorum 5 buçukta evdeyim. Zaten 2 de uyuyor 4 buçuk gibi kalkiyor yokluğumu anlayana kadar geliyorum yani eve .