Emin ol geçiyor, her bebeğin dinamiği farklı biri saja burda iki gün sürer der diğer iki ay o yüzden süreye bakma, yardım istemekten çekinme cevrenden vs bizik beş ay olmak üzere bizim hala elleri ağzında bakıyorum birden ağlıyor bakıyorum çok keyifli o yüzden en iyisi sağlıklı olmalarına odaklanmak🥺❤️