*Kesinlikle yanlış yapıyorsun geçen ay gelişimsel pediatri ye gittik, kesinlikle açılmayacak direkt izlemiş gibi olur dedi, alternatif olarak siyah ekrandan dua veya klasik müzik açabilirsin sözsüz.
Uyanıklık her bebeğin farklıdır kesinlikle kıyasa girme 😘
,uyku arkadaşı biraz daha net görmeye başlayınca koyun demişti hemşire bize
- Kundak ne kadar uzun yatarsa o kadar iyi sicramaz kendini cizmez
- Emzirdikyen sonra besigine koyuyorum beyaz gürültü, dua ninni vs biseybacip hafif sallıyorum, atak zamanları çok ağlıyor bazen ayağımda sallıyorum bazen uyumak istiyor bazen istemiyor, emzik alıyordu daha kolay daliuodu 3 aya kadar şimdi beş aya yaklaştık kendisi bıraktı emziği
Tek tek açıkladım ama İnşallah fayfasi olur Annelik maceranda kolaylıklar dilerim bitanem 😘❤️