Burda yazılanların hepsini yapıyor ısırıyor, sinirlenince yere atıyor kendini bana vurmaya çalıştığı ya da kendine vurduğu oluyor bi şey yapmak istediğinde onu engellediğimde yapıyor bunu . Umursamaz bir hali de var bazen seslendiğimde falan umursamıyor . Yerinde asla durmuyor sürekli koşturuyor . Kavga ediyor ne dediği belli değil tabi henüz . Bazen yemekleri de çarpıp atıyor sağa sola azı ve köpek dişleri aynı anda çıkıyor . Bu aralar kulağında akıntı var diş yapar mi bilmiyorum , kulak burun boğaza götürsem mi bilemedim kulağını arada çekiştiriyor dişten olur demişt çocuk doktoru . Bugün ishal oldu sümüksü ama iştahı yerinde olduğu için doktora götürmedim henüz bekliyorum . En büyük sıkıntım sokak ortası insan yanı falan farketmiyor elini göğsüme sokup memiiiii diye bağırıyor , emzirecek uyuyor yanına yatıyorum ama gece de dahil uyandığında tekrar uyutmak için emzirmem gerekiyor bütün gün emmek istiyor artık sütüm çok azaldı emzik hiç kullanmadı diye seviniyordum ama beni emzik gibi kullanıyor bu sorunu nasıl çözeceğim bilmiyorum. Bunların dışında gün içinde oyun oynuyoruz kitap okuyoruz sakin aktiviteleri pek sevmiyor enerjisi fazla saklambaç yatıp yuvarlanma üstüme çıkıp tırmanma gibi şeyler en sevdikleri … erkek çocuk fena …9 aylıkken yürüdü o günden beri asla durmuyor 😂