Merhaba sizlere sorum olacak kendimi bildim bileli çabuk sinirlenirim ve karşımdakini istemeden kırarım😑ama hemende geçer sinirim çabuk parlayıp çabuk sönerim anne tabiriyle lakin evlilik çocuklar derken bu ilerlerdi galiba çocuklar harici hiçbirşeye tahammülüm yok mesela çocuklara eşim kızamaz kızarsa hop kavga ederken buluyorum kendimi yoktan yere ve çok yükseliyorum yada annemlere geldiğimde annem mesela çok çocukların üstüne düşüyorum bazen sen böyle annelik yapamazsın diyor hop bir kavga ama öyle böyle değil kafamda o dediği yankılandıkca ben çok sinirlenerek ağzıma geleni diyorum ve bu sıklaştı tahammül edemiyorum eşimde bir psikologa görünsen dedi ilk başta evet farkındayım gitmek istedim ama aklıma ilerde ne olacağımız belli değil boşanma vs olursa bu psikolojik destek yüzünden boşanmada bana kullanılır mı özellikle sinir hastalığı birde korktum gitmedim o yüzden ama kendimi iyi hissetmiyorum karışık anlattıysam kusura bakmayın