sahrabalam2 Aşırı sert yaprak beş kiloluk kutuda aldık üstler gayet güzeldi araya sıkıştırmışlar sert yaprakları şimdi yarın zeytinyağlı sarma yapacağım öncesinde acaba yarım saat haşlasam çok mu olur yani önce haşlayıp sonra mı sarsam ?
Domino sahrabalam2 aynen önce haşla sonra sar bence. Öyle malları satıyorlar nasılsın hesabını verecekler ben anlamıyorum.
Kalbim_21 sahrabalam2 Evet önce kaynat yumuşasın sonra sar yoksa çok sert oluyor cignenmez bile evet üste güzeleri koyuyorlar alta da kötü yaprakları Allah korkusu yok işte
3kedili2bebekli sahrabalam2 bir kaç saat sıcak suda bekletiyoruz biz musluktan akan suyun en sıcak ayarı yetiyor tokatliyiz kendi yapragimizda sertler oluyor işe yarıyor
Eneshtc sahrabalam2 bende pazardan eşime aldırmıştım tazeyi serti bilmediği için sert almış 🤦🏻♀️ biraz haşladım içi de çiğden koydum kavurmadım. Sardıktan sonra üstüne çıkacak kadar su koydum ve kısık ateşte saatlerce yani suyunu çekene kadar pişirdim gayet güzel oldu yumuşadı. İçini pişik sarsaydım o kadar suya ve pişmeye lapa olurdu
sahrabalam2 Domino yaa sormayın üsttekiler gayet iyiydi aslında hep açık alırdım öyle bir anlık dalgınlıkla böyle bisey alayım dedim pişman oldum
Domino sahrabalam2 Bende kova aldım hakmar marketten çok güzeldi. Sardık akşam daha pisirmedim bakalım nasıl olacak. Ama çiğ yedim çok güzeldi 🤩
Kalbim_21 sahrabalam2 Evet ya helalmi haramı düşünmez oldular insanlar diğer dünyada nasıl hesap verecekler hiç bilmiyorum
sahrabalam2 Domino yaaa afiyet bal şeker olsun iç harcı için öneriniz var mı püf noktası dediğiniz yer
Domino sahrabalam2 tesekkurler. Ben anam babam usulü normal iç hazırladım ama öncesinde biraz haşladim pirinçleri. İçine Soğanları robotlar geçirdim zeytinyağ da kavurdum salça pirinç baharatları ekledim Suyunu ekledim suyu cektikten sonra maydanoz minik minik doğrayıp ekledim bu kadar 😁 sizin yapraklar nasıldı oldu acaba halledebildiniz mi ?
sahrabalam2 Domino bugün yaklaşık 30 dakika haşladım sardım pişirme işini yarına bıraktım akşama misafir vardı diye yarına bıraktım bakalım inşallah güzelce pişer
Domino sahrabalam2 bende sabah pisirecegim. İnşallah güzel olacak bakalım 🤩 ben kalan harcla patlıcan doldurdum en altına koydum. Nasıl olur sence hiç daha önce yapmadım öyle
sahrabalam2 Domino ayyy vallahi harcım artınca bende kuru biber ve patlıcan doldurup alta dizdim annem hep yapar aşırı güzel olur pişirince durum güncellemesi yapacağım 🌺🫶🏼
sahrabalam2 Norveckizi çöpe mi atayım diye sormadım öncesinde haşlasam yumuşar mı diye sordum siz yazılanı anladınız mı ?