Herkese merhaba
Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Ağzının suyu akıyor dili dışarda ve elleri ağzında diliyle yalanıyor gibi yapıyor acaba eliyle ve diliyle dişini mi kaşımaya çalışıyor?bide bi kaç gündür Çok huysuz dışarıya çıkarmaya başlamıştım etrafı keşfettiği için sürekli kucak istiyor huysuzluğu ondan olabilir diye düşünüyorum. Ama bilemedim yaa diş değildir demi çok küçük daha🤦🏻♀️ doktora da götürcem ama sizlere de bi sorayım dedim başına böyle bişey gelen varmı yada gören duyan🤦🏻♀️ ilk kez anne oldum tecrübesizim🙏🏻