tazeanneyimbennn isterseniz sağım yaparak deneyebilirsiniz ama bebeğinizden de anlarsınız zaten doyup doymadığını.Bunu düşünerek kendinizi strese sokmayın etkiler çünkü.Dediğim gibi mutlaka terbiye olmaya başlamıştır ilk zamanlar çok yoğun geldiği için o şekilde.Mesela bebeğinizin emme saati azıcık geciksin yine çok sert olduğunu görürsünüz ama zamaanla geçiyor bu durum.Sağlıkla büyütün inşallah 😊