Bebiskuss benimki bayram temizliği değil evim cok pislendi Cook detaylı yapmam lazım. Karı koca çalışıyoruz dün kisliklari kaldırıp yazlıkları yerlestirdim bir tur yıkadım hepsini. Bugünde eşimle sadece salonun perdeleri ve cami silindi toz alındı sil süpür halıyı yaydik bu kadar . En zoru mutfak geliyor dolapları komple yapicaz inşallah onuda haftaya cuma yapicam insallah yarın bile nobetciyim salida çalışıyorum anca ne yapalım 😁