Sedaulu Merhaba azı dişi çıkarken grip hapşırma yaşayanlar oldu mu :/ ya da ne gibi belirtileriniz oldu
Omeraslan Sedaulu Her diş çıkardığında burun akıntısı olur. azı diş çıkarırken de sadece burun akıntısı oldu. Gece aşırı derecede uyandı. Kaşıntıdan parmağı ağzında uyuyordu
Kereminannesiii Sedaulu benim kızımda diş sürecinde mutlaka balgam,öksürük, hırıltı oluyor. İlk zamanlar acaba tesadüf mü diyordum ama kuzenim hemşire onunla da konuşunca normal olduğunu söyledi. Şuan 2-3 azı dişi birden çıkıyor hasta maalesef