Dikişi patlayip tekrar dikiş atılan varmı aranızda nasıl bir süreç uyusturarak mı dikiliyor yoksa uyusturmadan mı sonra düzeliyor mu dikisimde açıklık var yarın hastaneye gidicem ve büyük ihtimalle tekrar dikiş atılacak ağrım zaten çok bu şekilde devam eder mi azalır mı nasıl olur bilgi verirseniz sevinirim 🥰