fizikcianne Poyrazsmomm kanıtlanmış bir faydası yokmuş. Kullanmayı düşünmüyorum zaten tehlikeli boncuklu şeyler ne gerek var
Hiilyuss Poyrazsmomm kullanıyoruz salyası hep vardı sişte hepten artıyor 😂 ağrı da öyle sanırım aman aman ağrısı olmadı ama bünye meselesidir o diyr düşünüyorum. Görünüsü güzel diye takıyoruz yine desbshhdbd
kisayizyaondan Poyrazsmomm ben hiç kullanmadım çok şeye faydası varmış diyorlar ama ben öyle şeylere inanmıyorum
neanladinyurdagull Poyrazsmomm kullandım fayda sağlamadı kolyeydi bileklik olarak taktık kızımın kolunda yanık izleri oluşturdu
Poyrazsmomm Hiilyuss Bilmiyorum ya bana cok sacma geldi bi fenomen israrla tavsiye edince merak ettim.Oglumla kafayi yemek üzereyiz belki iyi gelir diye şeetttiim🙄
Bayancorek Poyrazsmomm çok memnunum ben 3 aylıkken taktım şuan 19 aylık. Tamire gitmişti 15 gün takmadım ne çektiğimi ben bilirim etkili olduğunu düşünüyorum.
Bayancorek Poyrazsmomm beklentiye göre değişiyor sanırım. Salyası çok akmadı, diş çıkarırken hiç zorlanmadık, huysuz bir bebekde değil. 🙏🏻🌸
Ardenaden Poyrazsmomm kizm 3 yasnda hala boynunda dis agrisi cekmedik nerdeyse hic ama kehribardan mi yapisi mi bilmem