Gizemre Daha bir kere Bile dışarda kullanmadım sadece evin içinde denedim torbasıyla birlikte duruyor bordo renkli ben 200 e almıştım isteyen olursa sizin istediğiniz bi fiyata vericem kızlar
Gizemre Gizemalix1 kargo size ait 80 TL ye olur 10 TL kargo parası var sadece gerçekten hiç kullanamadım bir kere bile kullansaydım daha da uygun bir fiyat söylerdim
Gizemre Gizemalix1 benim belimde sorunlar vardı bebeğimde baya iri bi bebekti kaldıramadım onu dışarda hiç taşıyamazdım
Hmzamom Aydnz cnm mrb bendede var bebegim 1 aylıkken aldim dışarı çıkmadığımız için bi defa kullandm duruo yenidoğan aparatli