Selam kızlar 10 aylık kızım var. Kahvaltıda tereyağlı hurma özlü irmik, muz püresi, bebek büsküvisi yoğurtlu, elma rendeli irmik ve bunun gibi türevlerini tüketiyor. İş yumurtaya gelince peynire gelince yemiyor. Ne yapmam lazım cok üzülüyorum büyüyemeyecek diye korkuyorum henüz diş bile cıkartmadık. Bazen aksam yemeklerinde corbalar yapıyorum onlarıda yemek istemiyor zorluyorum. Kaşık mamalarından vermek zorunda kalıyorum. Formül mamadan nefret ediyor hiçbirsini içmiyor. Pirinç unu yap dedi annem ben cok severmişim bebekken onu da agzına sürmedi. Önerileriniz varmı? Sağlıklı olan coğu seyi red ediyor. Ve halen püre kıvamını seviyoruz . Bebek makarnası vs verdiğimde minik tavuk parcalayıp verdiğimde yer ama genelde püre tercih eder. Lütfen önerilerde bulunun. Neler ypabilirim bebeğim için?