tugcekmr Bebeğimin alnında konak oluştu zeytinyağ kullandım losyon kullandım falat geçmiyor ne yapmam gerekiyor bir bilgisi olan var mı ?
smnbr tugcekmr Kafası olsa zeytinyağından sonra konak tarağı kullanın dicem ama alında o tarak kullanılır mı bilmiyorum.
yelif01 tugcekmr aynı durumu bende yasıyorum kaşlarında alnında kafasında sureklı bebeyagı suruyorum ekstra badem yagı ve zeytın yagı denedım sürekli yenılenıyor 🥲
tugcekmr smnbr Doktor zeytinyağ önerdi fakat kabuklanma oldu kabukları tırnaklamamak için zor tutuyorum iz kalır diye korkuyorum ama kötü duruyor kendisi de kabuğu atmıyor yağladıkça nemlendikçe yapışıyor. Yağlamasak nemlendirmesek de artıyor
Celik02 Ayy benimdee o günlerr aklımaa geldi ne üzülürdüm gördükçe 🥺 Oğlumun aynıydı hatta kaşlarında bile vardı balık pulu gibii dökülürdü.Bende zeytinyağı falan sürüyodum bir süre düzeliyordu sonra yine aynı oluyorrdu.2. Ayında falann tamamen bitti amaa canınızı sıkmayın 😊
tugcekmr Celik02 1 buçuk aylıkken ortaya çıktı şuan 2 buçuk aylık olduk bir geçti telrar oluştu çok üzülüyorum
smnbr tugcekmr Benim bebeğimin de kaşları arasında az bir şey var. Yarın banyodan önce zeytinyağı sürcem Kafasına geçen hafta zeytinyağı sürüp konak tarağı ile taramıştım, mis gibi oldu ama o tarağı kaşlarına kullanamam sanırım,bakalım