ftmanur Bu ikisinin farkı ne acaba bilen var mı? Ben hipp kullanıyorum bebeğime ama çok aciktiriyor değiştirmeyi dusunuyorum. Bu ikisinden birini deneyeceğim
hayalperest2310 ftmanur comfort gaz kabızlık yapmıyo optiproya göre daha hafif benim kızım kolikti comfort kullanıyorduk sindirimi daha Kolay
ozilmom Benim de oğlumun bağırsakları çok hassastı sürekli kabızdı oyüzden comfort kullandık hala da kıllanıyoruz 2 numarasını. Biara düzeldi sanıp optipro denedik 1 kutuyu bitiremedik. Meğer comfort sayesinde rahatmış çocuğum
fatmakrks Ben de optiro kullanıyordum memnundum comfort bizde sürekli kaka yaptırdı günde 7-8 kez yapardı. O yüzden optiro kullandık daha iyiydi
catcilek Biz doğduğundan beri comfort kullan ıyoruz iyi güzel ama çok zor bulunuyor ya markette filan yok illa eczaneden alacaksın 3 bucuk aylık kızım ben de o dertten sıkıldım sürekli eczaneye gitmek zorundayız