Kızlar bu ay aile hekimliğinden doğum kontrol hapı verdiler onu kullandım. Aşırı derecede sinir, kanama, agresiflik yaptı. Bebeğim de çok huysuzlaştı. 12 gün kullandım baktım gittikçe asabileşiyorum dayanamayıp attım ilacı. Kullanan var mı? Sizde de oldu mu öyle durumlar?
Aylık yada 3 aylık iğne olmayı düşünüyorum artık onları kullanan varsa memnun musunuz?