Claire12 Kızlar merhaba bi yakınımızın çocuğu olmadığı halde göğüsünden süt geliyor sanırım prolaktin hormonu yüksekliğinden kaynaklanıyor aranızda. Hiç çocuğunuz olmadan önce göğsünden süt gelen var mı ?
srbnblgn63 Claire12 hormonsal bişey ilaçla tedavi edile biliyor bildiğim kadarıyla hamile kalmayıda engelliyor
Claire12 srbnblgn63 hadi ya onlar da çocuk istiyorlardı demek ki bu yüzden olmuyor belkide en iyisi söyleyeyim de hemen doktora gitsinler
tugbatosun Benim annemin geliyor 50 yaşında en son beni doğurdu ben 28 yaşındayım😂 beynindeki hipofiz bezi hormonları bozuyormuş oda prolaktin hormonunu etkiliyormuş o yüzden dedi doktorlar ilaç kullanıyor
Claire12 tugbatosun anladım çocuk istiyorlardı ama mi kaç denemede olmadı tutmadı bi türlü sanırım tedavi ile çözülür inşallah ya 🙏