Doğduğunda verdikleri defteri kaybettim. Özel hastanede doğum yapmıştım temmuz ayında. Yarın yola çıkıcaz. Ebe ta o zaman yurt dışına bile gitsen götür dedi. Çok önem arz eder mi acaba ? Özel hariç bu zamana kadar tüm aşılarını yaptırdım. Bebeğim 9 aylık , 1 yaşında bi daha aşısı var işte