kaderroza
Bebeklerin ilk 3 ayı aslında 4.trimester dönemi. Sadece o karnımızın dışına çıktı ama aslında yine bedenimizin bir parçası.. siizin kokunuzu istemesi çok normal. Bu duruma koala etkisi, yaka iğnesi vs yakıştırmaları da yapıyolar. Bence hep böyle düşünün. O zaman siz de sakinleşirsiniz Gazı olsa daha farklı olurdu ayaklarını çekerdi sürekli .
Benim bebeğim de 2 aya girmek üzere. Bugün sürekli kucağımdaydı, bi ara babasının kucağını bile istemedi bana geldi geri.
Şimdi uyudu ama uyuyana kadar sürekli kucağımda epey yoruldum 😁