Cns15 benimki 16 aylık istemediği bişey yapsam bi şeye engel olsam çat yapıştırıyor suratıma. Bir aydır bu var başlarda kızdım yapma anneye vurulmaz cici yapılır dedim o an cici yapıyor sonra gene aynı. Nasıl bıraktırcam bilmiyorum şu anda da vurunca tepkisiz kalıyorum bir de bunu deneyeyim ama şimdiden bu ergen tavırlar ne böyle anlamadım. Sokakta da bazen yapıyor. Millet diyorum diyecek bu nasıl bebek 😂 evimizde kavga gürültü bile olmaz yani içgüdüsel tamamen çocukta. Hırcın bi çocuk olmasını asla istemem ya. Umarım sakinleşirler diyeceğim ama bunun bir de meşhur 3 yaş krizi var o ne olacak? 🥴