_rem161 Kızlar bebeğim 23 günlük anne sütü ve mama aliyor ama mama az aliyor. Kilo.alimi normal cisli bez sayisida ama kakayi 8 gundur yapamiyor korkuyorum ne yapmam lazim onerisi.olan varmi
hsrtt_ _rem161 merhaba mamanız kabız yapıyor olabilir değiştirmeyi düşünebilirsiniz.Onun dışında forbiome isimli probiyotik damla var benim bebeğim 4 gün yapmayınca doktorumuz tavsiye etmişti.Bir de mamayı değiştirdik düzeldi şimdi düzenli olarak yapıyor.