3 ay 12 günlük kızım var doğduğundan beri vajinanın içinden dışarı doğru ufak et gibi sarkık var doktora sorduğumda normal toparlar dedi daha önce hiç bi bebekte ya görmedim ya da hiç farketmedim sizinde böyle olan var mı ? Başka doktora sormalı mıyım