elifcancan acıkcası burasıda soğuk kar kış saglık ocagı harıc pek dısarı cıkarmadım arabadan in bin oldu pek deneyım yok 😬ev içi bı uzun kollu iç zıbın gıydırıyorum bıde üst badi,alt kısımda ayaklı zıbın üstüste okadar, corap yelek yok oda ısısıda 23 nem 50 sabit.