Kızlar 23 yaşındayım, sezaryen olalı 2 ay oldu ama bende birkaç problemler kaldı. Sezaryen sonrası vajinamda koku kaldı. Kendi kokumu alıyorum iğreniyorum resmen. Neden böyle oluyor ve 2 ay oldu kanamam akıntıya döndü kesildi şimdi adet oldum sanırım hafif kanama geldi regl ağrısı eşliğinde. Koku problemi yaşayan var mı