Sabun kesinlikle yaptırmayın hayatımda duydugum en saçma şey diyebilirim benim bebeğime de soyledilerdi asla yapmadim doktorumiz mamasina bir çay kasigi zeytinyağı koymanızı önerdi günde 3-4 defa kadar mama vermiyosaniz sabah aç karnına bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz