Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı 2 yıllık mezunuyum o zaman dersini almıştım ama şuan aklımda birşey yok, velhasıl bı iş var muhasebeci arıyor benim bölümdeki arkadaşlar oralardada çalıştı acaba yapabilir miyim sıkıntı yaşar mıyım bir kez gösterilse yaparım zaten ama bilemedim çok mu zor