Kayraninannesi15 benim kızımda da ısırma vardı. Sinirlendiğinde bütün hıncıyla kanatana kadar ısırırdı. Yakalayabildiğim noktada göz hizasına inip çok net bir şekilde “hayır, bu yaptığın doğru değil beni ısırmana izin vermiyorum” dedim. Sinir krizlerine girdi arka arkaya denedi tepkim değişmedi. Aradan bi 5 10 dk geçip sakinleyince ben burdayım seni çok seviyorum ama yaptığın doğru değil diye kucağıma alıp sakince anlattım. Zamanla ben böyle yaptıkça o da bıraktı.