Bebeğim 45 günlük Akşam Akşam iftar saatinden sonra acıkınca emzirmeye basliyorum ki memelerim en yumuşak zamanında oluyor. Sütün az olduğunun ben de farkındayım ama akşam sütü için az ve yağlı olur herkes için böyledir dedikleri için kendimi teselli ediyorum ama öyle olmuyor. Bebeğim memeyi alıyor emerken çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor kafayi geriye atıyor memeden ayrılıyor ,tekrar ağzına koyuyorum tekrar başlıyor aynı tepkiyi verip yine memeyi bırakıyor. O istiyor ki lıkır lıkır süt gelsin ama olmuyor işte. Çaresiz mama hazırlıyorum o sırada emzik veriyorum emiyor gıkı çıkmıyor sonra mamayı da güzelce yiyor ama ben istiyorum ki diğer saatlerde emdiği gibi emsin. Mamayı birakamadık bir türlü. Diğer saatlerden sağıp arttırdığım bi sütüm de olmuyor her saatin sütü o anı kurtarıyor. Bunun çözümu yok mu a dostlar!!!