beyzadodo Semass biraz acik sacik olan otelmiydi ben gitmedim hic ama videolarina denk gelmistim cok guzel görünüyordu eger adini dogru hatirladiysam
Kucukprens-23 Semass 2 kez gittik harika bir otel balayı oteli oldgu icin cogunlukla ciftler var rahat edersnz mutlaka tavsiye ederim
Ucansupurge Semass Otelde kalmadım ama içeri girmiştim harika görünüyordu. Fakat merkeze uzak araba/taksi gerekir ulaşım için
Semass beyzadodo canım nuhun gemisi diye geçiyor ama bende hiç gitmedim bilmiyorum fiyatıda pahalı değer mi acaba bilemedim eşim süpriz yapmış almış araştırdım ama çok ta düzgün bir video bulamadım
Semass GezginPaNDa bazı videolarda yemekleri et yemekleri güzel değil sivrisinek dolu odalarda diyordu tereddüt ettim okadar para vericez bari değen yer olsun istedim bi sizede sorayım dedim giden varsa bilgi için
Semass Ucansupurge evet canım öyleymiş tur tutalım diye düşündük bizde taksi çok pahalı oluyormuş orda