Mutluebeveyn Kızlar biz İzmirdeyiz dört tane Japon balığımız iki tane de vatozumuz var kocaeline götürmek istiyoruz arabayla pet şişeye koysak 5 lt ilk ölür mü yolda hayvanlar önerilerinizi bekliyorum