Bebeğim 3 aylık oalcak ama ben hala lohusalık taki gibi kendimi kötü hissediyorum. Özellikle eşim yanımda değilse ki bu akşamları oluyor en çok. Hep ağlamak geliyor içimden çok kötü oluyorum. İçimde bir korku var gibi o olmayınca. Nasıl kurtulacağım bu duygudan. Çok yoruldum artık.