Bebeğim 4 ay 5 günlük yaklaşık 2,5 aylıktan itibaren sütüm azaldı mamaya başladık ondan sonra da meme reddi oldu sağıp vermeye çalıştım ama bu aralar çok azaldı 30 ml anca çıkıyor iki göğüsten , bestlak aldım emziren anneler için çay aldım tahin pekmez felan da tüketiyorum ama yok varmı sütü böyle azalıp sonra dan çoğalan ? Ne yapmam gerek 🙏🏻🤍