Arkadaşlar merhaba kızım 4 yaşına girecek. İki gündür sürekli gözlerini sıkıca kapatıp açıyor flaş patlamış gibi yapıyor gözlerini. İki gündür sabahları bişi yok ama öğle sonu başlıyor yapmaya. Bi kaç kez yapma etme diye kızdım ama hala aynı ve son iki üç saattir aşırı derece de abarttı hiç durmuyor. Görmezden gelmeye çalışıyorum ama çok zor çok sinir bozucu. Yarın göz doktoruna götürücem. Geçici bişi olduğunu söyleyin lütfen başına gelen var mı çok üzülüyorum.