zynpkcmn Selam hanımlar 6 ay önce doğum yaptım doğum parasını hala almış değilim sistemde doğum tarihi yanlış yazıldığı için alamadım yeniden hastaneye gidip doğum tarihini düzenleyip doğum parasını alabilir miyim