Eşim 6 ay oldu İsviçre de iltica ediyor geçici oturum vermişler hala kampata ama bu geçici oturum ne işe yarıyor.şuan da dil kursuna gönderiyorlar bir.mahkemesi daha varmış bilgisi olan var mı sonuç ne olur İsviçre oturum konusunda zor mu bir Almanya kadar kolay değilmiş ama 1 yıllık oturum verilmiş 1. Mahkeme de ikinci mahkeme de sonuç ne olur bu konuda bilgisi olan yazabilir mi