Anneler merhaba dün sezeryan doğum yaptım devlet hastanesinde,bayram öncesi olduğu için pek bi personel yok.İşitme testi ve topuk kanı burada alındı.Sağlık ocagı açıldıgında topuk kanına götüreceğiz.Peki ben kadın doğum doktoruna bebeğimi çocuk doktoruna ne zaman götürmem gerekiyor