Merhaba sevgili anneler. 23 günlük bebeğim var. Elimden geldiğince ve sütüm olduğunca emzirmeye çalışıyorum bebegimi ancak bazen sütümü sağıp biberonla vermek durumunda kalıyorum. Bebeğim biraz obur sanırm bazen beni emiyor ardindan 100 cc lere kadar sagdigim sütu içiyor. Sütümün geldiğinden eminim çünkü yutkunma seslerini duyuyorum. Bazen tek başına 140 cc süt içiyor. Gününe göre çok mu fazla veriyorum diye endişeleniyorum. Internette yazan bilgilere göre bebeğimin içtiği süt çok fazla sanırım ama çocuk açlıktan ağlıyor emzikle oyalamaya çalışıyorum ama ondan süt gelmeyince de kıyametleri koparıyor. Benimle aynı durumda olan var mi acaba?