3315 Yakın zamanda kimlik kaybeden varmı annem kimliğini kaybetti neyapmak gerek nasıl bir yol izleyecegiz ya biri bulduysa diye kafasına cok takıyor bilgisi olan varmı
bebeimhosgeldin 3315 nüfus müdürlüğünden yeni kimlik için randevu almıştım . Alırken seçeneklerde kayıp nedeniyle diye kısım vardı diye hatırlıyorum
uykusuzluklarinanasi 3315 polisi arayıp bilgi vermeniz gerekiyor. vakit kaybetmeden arayın ve sonra randevunuzu alın. bende kaybetmiştim randevu için gittiğimde kaybettiğim anda arayıp bilgi vermem gerektiğini söylemişlerdi. birkaç ay oldu çıkaralı bu arada
sezer2022 3315 her hangi bi gazeteye kayıp hükümsüzdür diye ilan vermek gerekiyor diye biliyorum, ben tcli iş yeri kimliğimi kaybettiğimde personel şube öyle demişti,, şükür evde bulmuştum
bebeimhosgeldin 3315 ben 2 kere kaybettim hiç haber vermemiştim eskiden oluyordu sanki öyle şeyler. Bilen varsa aydınlatsın sizi ama muhtemelen randevu alırken kayıp diye belirtirseniz sisteme düşer
3315 bebeimhosgeldin 199 aradık iptal ediliyormus artık kimlik kartlarıda bilginiz olsun iptal ettiginde birşey olmuyormus tekrar cıkarıyormusuz
papatyakizim Önce karakola gidip bildirin ki bulan kimliğiniz ile Allah korusun bişey yaparsa kayıp ettiğinize karşı kanıt olsun sorna nüfus müdürlüğünden yenisini çıkarmak için basvurursunuz
3315 bebeimhosgeldin gerekmiyor canım öyle birşey demediler e devletten iptal edebilirsiniz kullanılmaz dediler
bebeimhosgeldin 3315 Bende bu şekil biliyordum çünkü hiç kaybettiğimde polisi aramamıştım sadece cüzdan çalındığında bankayı aramıştım çalındı diye bilgi vererek .
Mommyhann 3315 edevletten iptal edin. Kayıp ücreti ödeyip nüfus müdürlüğünde tekrar cıkartırır 1 hafta içindede geliyor kimlik . Yakın zamanda bende kaybetmistimki benim teyzem var hasta oda cok kaybeder yani 4 5 kez kaybetmiştir hiçbirşey olmadı hep iptal ettirdik
3315 Mommyhann biz acaba evdemi düşürdük diye evi arıyoruz iptal ettirmeden önce buluruz belki diye ama yok bulamadık iptal edecez simdi peki cıkarana kadar ani birley olurda kimlik gerekirse neyapmak gerek ?
Mommyhann 3315 nüfus müdürlüğüne gittiğinizde ordan kağıt veriyorlar ama şuan sanırım tatilde olabilirler. Bende evde buldum bakmadığım yer kalmamıştı en son biara eczaneye gitmiştm onun poşetinde bulmuştum kredi kartımıda halının altında bulmuştum belki sizede bi fikir olur. Edevletten acaba kimlik bilgileri cıkıyormu onu ss alın acil birşey olduğunda kayıp basvurusu yaptık bu şekilde olurmu dersiniz bilemedim bende smdi
3315 Mommyhann her yere baktık da iptal ettik artık yapacak birşey yok ama Allah göstermesin acil birşey olursa iptali gösteririz dediğiniz gibi
Birbahargunu 3315 aralıktan beri kimliğim kayıp sadece e devletten iptalini yaptım yenisini gidip cikartamadim çocuktan fırsat bulup ehliyetle hallediyorum işlerimi yani önce e devlet üzerinden işlem yapilmasin diye iptal ettirin