sevdaugrl Ay sağlık ocağındakiler dediyse luften takılma.Benim sağlık ocağı kizimi hep yanlış tartti ölçtü ilk 3 ay sonra tarttirmadim.dedim bırakın doktorumuza götürdükten sonra söylerim.Seneler geçti geçen hafta ilaç yazdırmaya gittim ebe yakaladi gel gel dedi Alin i olcelim dedim bak ölçme eksik yapıyorsunuz işte olctuler ben söyleyeyim.kizimi 32 aylıkken doktorumuza götürmüştüm o zamanlarda 13 kg 95 cm ölçtü tartti doktorumuz.3 yaşinda olduğunda diyetisyenimden rica ettim kontrole gittiğim bir gun aynı sekilde kilo almamış 13 kilo ama boyu 98 cm olmuş dedi neyse diyetisyenden sonra gitmistim sağlık ocağına çocuğu olctuler 12 kg 95 cm. Dedim imkanı yok yine eksik ölçüyorsunuz yazın oraya 13 kg 98 cm diye de benim dediğimi yazdilar. Önemli olan doktorunuzun ne dediği.benim kızım mesela 3200 Gr 48 cm 37 haftalıkken doğdu. Hastaneden 2800 çıktı doktorumuz 2800u baz aldı hep.suandada hep söyler kilo olarak 2 kilo kadar geriden geliyorsunuz ama boy olarak 4 ay önde olması gerekenden zaten yedikleri kiloya değil boya gidiyor senin kızın diyor.her bebeğin genetiği kendine özel neticede