Kızlar kızım 11.5 aylık huysuzluğundan belliydi zaten dünden önceki gün ateş hafif vardı duş alırdık falan iyi oldu sonra akşam üstüne doğru huysuzluk artı ateş iyice kötü oldu ama sadce başı yanıyor başka hiç biryerde ateş yok dün acilden giriş yapıp götürdük ateşi acilde 37.5 ölçüldü bizim evdeki temassız ateş ölçer verdiği rakamlar korkutucuydu acil koltuk altından ölçtü
Calpol dıolven verdi ama işe yaramadı hala ateşi olursa antibiyotik yazdı onu da zar zor içirdim