tomvejerry tazeanneyimbennn ben bir tatlı kaşığı bir su bardağı olacak şekilde bir iki dk kaynatıp içiyorum
madonnaa tazeanneyimbennn bir su bardağı kaynamış suya bir tatlı kaşığı rezene, birkaç dk bekletip süzgeçten geçirip o şekilde içerdim.
kahrolsunDunya ben bir tatli kasigi rezeneyi bir su bardagina koyardim. uzerine sicak su koyup bekletip icerdim