Kızlar bebeğim 17,5 aylik bu 15 gündür ağzına nerdeyse lokma girmiyor sadece sabah tavada 2 3 çatal yumurta, eğer haşlama ise çeyrek yer bu kadar. Domates salatalık zeytin yerdi şimdi ağzına sürmüyor. Önceden de çok iştahlı değildi ama 3 4 kaşık yerdi şimdi öğlen ikindi akşam hiç yemez oldu sadece emmek istiyor. Yoğurt, meyve kefir , kraker, kek vs çok severdi şimdi eziyor mıncıklıyor yada döküyor. Çiş miktarında azalma oldu önceden dolu dolu olurdu şimdi öyle değil. Tahlil sonuçları da temiz sizin bebislerde böyle mi ya 🥺🥺 1 2 aydan memeden kesmeyi düşünüyordum şimdi onu da kesersem iyice aç kalacak gibi hissediyorum😪geçici bir durum mu bu